FAQ des salons – Brush Salon

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SALON FAQs

Please feel free to reach out to us if you have any other questions or concerns not covered in our FAQs. We look forward to providing you with an exceptional salon experience.

What services do you offer?

We offer a range of services including haircuts, hairstyling, coloring, highlights, balayage, keratin treatments, hair extensions and more.

Do you take walk-ins or are appointments necessary?

We encourage clients to make appointments to ensure we can accommodate everyone's needs. However, we do welcome walk-ins based on availability.

What are your salon hours?

10am to - 7pm on Tuesday to Friday.

10am to 6pm on Saturday to Sunday.

Do you have parking available?

Yes! Our East Vancouver location offers free parking outside the salon from 10 am on weekdays, as well as on weekends. Additionally, our Gastown location has parking outside the salon, as well as a parkade conveniently located across from the salon.

What products do you use in the salon?

We take pride in using a selection of premium, cruelty-free, clean, and sustainable products at our salon. Our focus on ethical and environmentally conscious brands ensures that your salon experience aligns with our commitment to both your well-being and the planet.

What is your cancellation policy?

BRUSH salon requires a credit card number to reserve your appointment. We understand you have a busy schedule and we are more than happy to cancel or reschedule your appointment 48 hours prior to your scheduled service. If you cancel within the 48 hour window, this will be considered a late cancellation and you will be charged 50% of the cost of your service. Cancellations less than 24 hours before your appointment, or a no-show, will be charged at the full price of your scheduled service.

Do you offer gift cards?

Yes, we offer gift cards which can be purchased for specific services or a dollar amount. They make a perfect gift for your loved ones to enjoy a pampering experience at our salon.

Can I bring my child to the salon?

While we love having families at our salon, we recommend arranging childcare during your appointment to ensure a relaxing experience for all our clients.

Can I bring my dog to the salon?

Absolutely! We are a pet-friendly salon and welcome your furry friends. However, for the comfort and safety of all our clients, we kindly ask that your dog is friendly with other animals and remains leashed at all times. We look forward to meeting your adorable companion!

What should I wear to my appointment?

At Brush Salon, we strive to provide the best service to our customers, ensuring a positive and enjoyable experience during every visit. To maintain the quality of our services and to safeguard your personal belongings, we kindly request clients to refrain from wearing expensive or delicate clothing while receiving hair treatments.

Hair chemicals and products used during various services may unintentionally come into contact with clothing, potentially causing stains. Brush Salon will not be held liable for any damage or stains to personal clothing items. We recommend wearing comfortable, casual attire during your appointment to enhance your overall experience.

Comment prendre rendez-vous ?

Vous pouvez réserver votre rendez-vous en ligne, par courriel (bookings@brushsalon.ca), via notre application ou en appelant le salon au 604.559.1737.

Si vous ne parvenez pas à trouver une place en ligne, appelez-nous. Nous sommes en mesure de répondre plus rapidement par téléphone en raison du nombre élevé de demandes/e-mails pour nos stylistes.

Veuillez noter qu'en raison de la nature de nos services, le salon n'est pas responsable des vêtements perdus ou endommagés.

Quelle est votre politique d'annulation?

Le salon BRUSH nécessite un numéro de carte de crédit pour réserver votre rendez-vous. Nous comprenons que vous avez un emploi du temps chargé et nous sommes plus qu'heureux d'annuler ou de reporter votre rendez-vous dans les 48 heures suivant votre rendez-vous.

Si vous annulez dans la fenêtre de 48 heures, cela sera considéré comme une annulation tardive et vous serez facturé 50% du coût de votre service prévu. Les annulations moins de 24 heures avant votre rendez-vous, ou une non-présentation, seront facturées au prix total de votre prestation prévue.

Merci beaucoup pour votre compréhension et nous avons hâte de vous avoir à nouveau dans notre fauteuil!

Où puis-je me garer ?

Nous avons une gamme variée de stationnements à nos deux emplacements. À East Vancouver, vous pouvez trouver un parking gratuit dans la rue juste en face du salon après 10h00.

À notre emplacement de Gastown, vous pouvez trouver un stationnement payant dans la rue ou un parking Easy Park directement de l'autre côté de la rue. Comme notre emplacement à Gastown se trouve dans une zone animée, veuillez prévoir plus de temps pour réserver une place.

Retours ou échanges de produits
Politique d'inclusion

Nous respectons le droit de chaque personne de s'exprimer et de se présenter en fonction de sa race, sa couleur, sa religion, sa culture, son origine ethnique, son orientation sexuelle, son identité de genre, ses capacités physiques et mentales.

Nous croyons en l'inclusivité et nous nous efforçons de vous faire sentir en confiance et à l'aise dans un espace sûr. Si vous avez un pronom préféré (elle/elle, ils/eux, il/lui), n'hésitez pas à nous le faire savoir et à nous fournir votre pronom préféré !

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